måndag 1 juni 2009





Födelsedag 1 juni WIIIIIIIII! Hade en helt underbar dag med perfekt väder. Var och shoppade i Malmö med Anna, tog en lunch på Jensens, käkade glass mm.

Jag är väldigt stolt över mig själv att jag lyckades hålla i pengarna riktigt bra för att vara mig. På hela dagen handlade jag en kattmatskål till Puffan och en te-sil hehe. Hittade ett smycke från Thoms Sabo som jag vill ha till varje pris men det landade på 2000 kr och vips började jag tänka på min fallskärmsutbildning och så var det med det.....Men nästa år ska jag handla mitt halsband(ni vet de där halsbanden som man kan hänga på vad man tycker symboliserar en själv)
http://shop.thomassabo.com/sweden/charmclub.html

Fick min efterlängtade dator (Sony vaio, en rosa skönhet) av mina föräldrar, rosor och choklad av min älskling(och tandemhoppet för ett par veckor sedan) presentkort på nagelbygnad, prenumeration på Skånskan, presentkort på Optimera, biokort, hemmagjorda muffins mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar