måndag 29 juni 2009

Jävlar, SHIT, MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I did it! Jag hoppade ut från det där jä-a flygplanet med en väska på ryggen! Känner mig som världens modigaste just nu. Fy-f-n vad häftigt.
Så nu har man alltså gjort hopp nummer ett i min Aff utbildning. Jhonny o Tobby var super.

När jag hade öppnat skärmen så kom jag på mig själv att fullkomligen jubla rätt ut i luften haha.
Sedan kom rädslan av att driva ifrån fältet mm mm men jag landade skärmen(tom i lite sidvind vilket man INTE ska göra för då kan man slå sig) men det gick bra, kasade lite på fötterna och trillade mjukt ner på knäna med ett STOOOORT leende på läpparna och en stolt man som kom o mötte mig.
Kvällen slutade med grillning på klubben och det är en väldigt skön stämning och härliga människor därute måste jag säga.
Imorgon ska jag sova ut läääänge och sedan åka stolt som en tupp till jobbet kl 14 och kl 22.30 börjar min SEMESTER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar