onsdag 15 juli 2009

Falsterbo nästa

Idag åker jag ner till Falsterbo till min farmor och hennes sambo och sova där ett par nätter. Ska bli skönt och avkopplande men komemr att sakna Daniel. Synd att vädret inte är det bästa bara. Men, men jag får ta med mig datorn :-)
Kolla lite hästar ska jag också göra trots att intresset har svalnat väääldigt mycket för det.
Its only skydiving now!

I veckan har jag inte gjort särskillt mycket. Varit på bio och sett Män som hatar kvinnor. Mycket bra och gripande film! Även varit i Bjärred och myst med Daniel, träffat vänner osv.
Blev 2 hopp häromdagen. Provade en 230 skärm och en 190 skärm. 190 skärmen var rolig men landningen... alltså shit vad det kändes som jag kom fort till marken och jag tappade bort vindriktningen och störtlandade i sidvind. Inte bra. Min bak e minst sagt öm nu.
Nåja, nu ska jag packa lite. Ha det bra därute!

Falsterbo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar