fredag 21 augusti 2009

Fredag wiiiiiii!!

Äntligen fredag och långledig tre dagar från jobb. Blev en god middag med älskling(bakad potatis med cremefrech, bacon, rödlök, rosmarin och vitlök)
Imorgon ska det bli strålande sol tjoho! Hoppas det blir lika fint på söndag för då ska jag åka till stranden och sola o bada.

Nu har jag äntligen köpt min första rigg/fallskärm(Lila, grå o rosa)och en ny cypres(räddningsutlösare) så nu är man 27 papp fattigare...Lovely! Och så har min efterlängtade dräkt kommit också som jag väntat på i 8 veckor. Lila, svart o vit blev den förståss :-)
Imorgon så kommer det nog vara grymt mycket folk på fältet då det är flyguppvisningar mm där. Jag kommer nog inte hoppa då min rigg inte är iordning än :-(

Nä nu kallar sängen för jag e helt slut idag. Gamlingarna tog kål på mig på jobb hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar