onsdag 28 juli 2010

Ny film på G ikväll och mums mums....

Ikväll blir det mat ute med älskling på Ninnas eller B2. Har aldrig ätit på Ninnas men B2:s meny gillar jag bättre nu när jag kollat på nätet.
Blir även Sex and the City 2 med en stor fet chipspåse vitlöks och peppar!

Har nu hittat tre olika hotell i Punta Cana, Dominikanska Republiken som vi nu ska funderar över. Ska vi ska vi inte.....?

Kommer bli den dyraste/lyxigaste resa vi någonsin gjort men med mycket äventyr och riktigt fina bad förhoppningsvis vilket jag verkligen är värd och kan behöva när detta elände är över.

Åker vi i december blir det något billigare men åker vi i januari/februari så kan man åka med på val safari vilket hade varit så jäkla häftigt!

Problemet är att jag inte vet hur pass bra min fot är då och kan jag inte åka så får jag inte ett öre tillbaka om vi bokar nu. Hade vi bokat INNAN skadan så hade jag isåfall fått pengarna tillbaka.

Men, men det e bara till att vänta till oktober och se hur pass jag återhämtar mig och försöka boka då och hoppas att hotell och flyg inte e fullbokade.
Punta Cana



1 kommentar:

  1. Om ni väntar till februari så ju chansen mycket, mycket större att du är bra i ditt ben. Om man ändå ska lägga mycket pengar på en semester, så ska man kanske lägga till lite och få det där lilla extra.!? Och det kommer ju en jul emellan om ni väntar till jan/febr och då kanske "tomten" kommer med en slant extra som ni kan ha till semestern.

    SvaraRadera