onsdag 4 augusti 2010

Tre saker testet

Tre saker jag inte förstår mig på: krig, vissa religioner och folk som skäms om man säger typ fis :-)
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Mobil, fjärrkontroll och penna
Tre saker jag gör just nu: Läser om Saona island, skriver blogg och och scrappar
Tre saker jag vill göra innan jag dör: skaffa barn, se en Bryan Adams konsert och göra massor med resor.
Tre saker jag kan: fjärlisim, äta massor med chips och böja yttersta delen av tummen 90 grader.
Tre saker jag inte kan: sy, gå headdown(inom fallskärmshoppning) och äta frukt(annanas går bra)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: bjud på dig själv, var inte så fin i kanten och lev livet innan du hastar iväg med saker o ting.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: kitesurfing, headdown(inom fallskärmshoppning), sy på maskin
Tre favoriträtter: kyckling med purjo och mangosås, allt grillat, allt mexikanskt
(och thai...ups blev fyra)

Nu får ni svara på samma frågor :-) Bara till att kopiera texten.
Detta vill jag lära mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar