onsdag 25 augusti 2010

Vikt och drömgarderob

YES! För första gången på flera år väger jag nu under 60 kg! Det tackar man för :-) och jag kämpar vidare.




Nu ska jag spara ihopa pengar till min drömgarderob(ja alltså innehållet i den hehe)Nu ska allt gammalt skit ut även om det skär i hjärtat. Samlar ju ALLT i klädesväg. Har kläder som hängt i garderoben i 10 år utan att ha blivit använda de senaste 9 åren haha.

Så....På lördag ska jag och Johannez åka till Lund och ställa oss på Esplanaden och sälja gamla grejor som kläder, skor, böcker, tavlor mm. Håll tummarna för bra väder!

(någon som har förslag på vad man mer kan sälja och hur mycket kan man ta för ett klädesplagg?)

Det har blivit två plagg till min drömgarderob denna veckan.

En Odd Molly Grandmas coat i färgen almost black, stl 0 och en Odd Molly Suitheart minidress, almost black i stl 1 som jag hittade på REA från Country dreams Höllviken. http://www.country-dreams.se/

Nu ska jag spara till en Light Cotton Embroided Blouse som finns i hur många olika färger som helst men jag kan inte bestämma mig för vilken av dessa tre jag vill ha.

Vilken tycker du?





4 kommentarer:

  1. Tycker du ska ha den översta :) Själv har jag den vita med rosa brodyr. Loove it!

    SvaraRadera
  2. Ja den vita med rosa är också jättefin! Men jag använder inte så mycket vitt på hösten/vintern. Tänkte den skulle användas mycket i vinter.
    Har du i stl 1? E de normala i storleken?

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Man kan sälja allt mellan himmel och jord på Södra Esplanaden. Det tråkiga är att man inte får så mycket för prylarna. Man får känna sig för vad man kan ta för pris och folket prutar friskt! Samtidigt har alla studenter precis kommit till stan och hungrar efter prylar till sina nya lyor. Lycka till och hoppas att ni får bra väder!
    Mvh
    Fiona

    SvaraRadera
  4. Har sett den jeansblå i verkligheten, och den var supersnygg. Skulle själv vilja ha den. Kram mamama

    SvaraRadera