lördag 25 september 2010

I mitt huvud....

Tankarna och ideerna är totalt uttömda på bloggandet just nu. Det känns fortfarande som om en bomb slagit ner och jag orkar ingenting alls.
Det enda jag kan göra om dagarna just nu är att vila, sitta, vila sitta, vila sitta.
Tur man har en dator annars hade man ju blivit knäpp.

Tänkte jag skulle se The american med George Clooney idag. Någon som sett den?
Var den bra? Den har fått sådär i betyg men vem kan motstå en film med Clooney? :-)


Idag är det marknad i Eslöv. Jag hoppas att någon vänlig själ orkar dra ner mig på marknaden idag så jag kan få lite munkar i min kropp:-D

Målningen i huset är snart färdig och tapeten från England kommer om ca 8 dagar.
Längtar så tills det blir färdigt.
Ha en trevlig helg alla!


2 kommentarer:

  1. Mm donoughts och Clooney, vilken bra kombo! :)

    SvaraRadera
  2. *Mummsiga* donoughts du "bjuder" på...
    Tack så ♥-ligt!! Har inte sett Filmen men...Gillar ju George Clooney /Kram

    SvaraRadera