fredag 29 oktober 2010

Bilder på lite höstpyssel / pumpamys och lite habegär

Ni kanske undrar varför jag står med en borrmaskin i högsta hugg på min profilbild på fejan och det ska jag förklara nu.
Kameran åker ju fram när man minsta anar det här hemma och igår åkte den fram när jag gjorde en lite annorlunda pumpa.


Du behöver:
1 pumpa
1 borrmaskin+ olika stora borr
1 kniv
1 slev
värmeljus

Skär ut ett lock.
Gröp ur pumpan(pumpafröna kan man spara och rosta med lite salt om man vill)
Borra lite hål här och var.
Sätt i två värmeljus.
Klart!


Lite "vill ha begär" idag.

Oak Coat från Chillnorway 2999 kr. Visst e den underbar!

Nu ska jag och mannen iväg till Malmö och köpa lite grejor till lackeringssprutan så vi kan spruta lite möbler. Har förtestat på lite olika saker och resultatet blev över förväntan.
Då slipper jag handla vita skåp till vårt nya bord och sparar pengarna till något roligare typ en Iphone 4 eller respengar till nästa resa efter Dominikanska som nog blir.....;-)

Clipart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar