tisdag 5 oktober 2010

Knark-bitch!!!!

E så jäkla förbannad på Sveriges rättsystem.
Ni kommer kanske ihåg att jag anmälde en för bedrägeri och så fick jag rätt i domstolen och jag skulle få tillbaka min pengar.
Nu har knarkbitchen överklagat!! Jag får spader!!
Nu kan det ta flera månader/år innan det kommer hända något och människan har inga tillgångar och lever på socialen så kronofogden kan jag ju glömma att de kan göra något.
Då är där nån brottsofferfond eller vad det heter men eftersom hon är dömd för flera "värre" brott så går säkert de pengarna till de andra istället!
Finns nån försäkring men då får jag betala självrisk, hahaha det e så jävla korkat.
Det lönar sig inte att anmäla brott idag, det är ju en sak som är säker!

Hade iallfall en supertrevlig eftermiddag med min barndomsvän Kim i förrgår.
Vi pratade på i 4 timmar utan uppehåll så man var rent hes efteråt.
Hon var så fin med sin bebismage:-)

På fredag är det pokerkväll hemma hos oss så ni som vill vara med kan höra av er här eller på fejan. Vi är 6 st än så länge.

Har beställt en fick-förvaring från Cult Design som ska hänga i hallen(tror jag) Snygg? Jag gillar den.

Nu är det äntligen premiär för Desperate Housewives ikväll! Tjoho! KOmmer vara klistrad framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar