torsdag 28 oktober 2010

Förbereder mig redan till det som komma skall....

Har redan börjat få resnoja och det är flera veckor kvar till destination Karibien.
Har redan börjat håva fram fina klänningar och tunikor, bikini mm.
Måste även fixa något att ha över mina operationsärr. Man får ju inte sola dem på 1,5 år eller vad det nu är.
Åhhh visst e det kul att resa!

Sitter och kollar upp lite utflykter som vi vill göra där men det är svårt att veta om jag klarar av det med kryckorna men man ska ju leva på hoppet hehe.

Går det enligt mina planer så kommer vi bla att besöka Cayo Levantado eller Baccardiön i norr som den också kallas och El Limon. Visst ser det härligt ut!
Baccardiön


El Limon

Kommer att göra en heldag bland lokalbefolkningen också och kolla kakao-plantage mm.
Resten av resan blir nog "bara" sol och bad.
Dykningen kan vi ju säkert glömma denna gången men vi får se...

4 kommentarer:

  1. ÅH! Så häftigt det ser ut.Blir säkert underbart.Bada i så härligt vatten,måste vara en upplevelse.Vattenfallet ser kanon ut.

    SvaraRadera
  2. Guuud så underbart! Packa med mig!!!

    SvaraRadera
  3. Mmmm var på ett ställe i Thailand( Koh Lipe) där det var sådant vatten så nu e man ju lite kräsen
    :-D

    SvaraRadera
  4. Ser härligt ut. Det är du verkligen värd efter allt elände. Kram mamma

    SvaraRadera