torsdag 21 oktober 2010

Mumsiga muffins med purjo, cheddar och annat gott

Har gjort lite matmuffins idag.
Blev riktigt goda om man får berömma sig själv eller receptboken haha.
Består bland annat av purjolök, skinka, gräslök och cheddarost.
Perfekt att ha med på picknicken eller som plockmat på buffén därhemma.

Resultatet:


Recept: Hemligt... muhhahahhahaa!

Herrejösses vad folk ringer på mina matrumsstolar!
Tror jag fått 15 samtal och lika många mail. Skoj.
Dr martens kängorna på Tradera går fin fint också.

Imorgon ska vi åka och testsitta DSR stolarna. De kanske inte ens är sköna haha.
Trevlig kväll.

3 kommentarer:

  1. Ser väldigt mumsiga ut. Kanske man blir bjuden på en efter rullstolsrallyt till Miljögården? Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Vid närmare eftertanke eller ska man säga eftersmak så var de inte så goda :-O
    Jag ska hålal mig till mina efterrätter.

    SvaraRadera
  3. De såg goda ut iallafall!

    (jag har lagt till produktbild och namn på tunika-klänningen vid inlägget som du frågade i)

    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera