söndag 21 november 2010

Bloggen har semester

Haft en härlig dag med farmor på Vellingeblomman.
Funkade bra med Diklofenak o Panodil för då kunde jag stödja lite på foten.

Fick lite julpyssel med mig hem då jag ska på pysselkväll hos en vän nästa lördag och då har jag även fått ett make up jobb! Ska bli skoj..
På kvällen bjöd vi mamma och pappa på middag och spelade spel. En riktigt skön och avkopplande dag.
Imorgon ska det tränas en massa igen.
Har även fått en liten julhälsning(best christmas friends) av en arbetskollega. Så gulligt






Nu tar bloggen semester ett par veckor.
Det e mycket träning, sjukhusbesök, julförberedelser mm nu som jag prioriterar(och min underbara man, familj o vänner förstås)
Jag har ju något kul att se fram emot och det är jag värd i allt kämpande och allt jag gått igenom(och håller på att gå igenom)
Ska bli sjukt spännande!
Och jag ska ju även gästblogga i januari hos Bina som har en av Sveriges största Odd Molly bloggar:-)

Kan iallfall sammanfatta året med en helt underbar vår med en långresa, 15 fallskärmshopp och massor med underbara vänner man lärt känna.
Resten av året är som en dimma men den börjar sakta men säkert att försvinna nu.
kram på er

4 kommentarer:

  1. Nääää ska du inte skriva mer?!
    Trist:-(

    Älskar dina inredningstips.
    kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Tack för en jättegod middag och mysig samvaro. Nästa gång får grabbarna INTE vinna i Sequense!! Tråkigt att din blogg ska ta långsemester. Älskar att kika in och läsa i den varje dag. Kommer att sakna den.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Nä,tråkigt :(
    Men jag förstår dig & Önskar dig all Lycka Till i framtiden med allt!!!

    /Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Kommer också att sakna bloggen Kram

    SvaraRadera