torsdag 11 november 2010

Jaha, då blir det till att.....

....kämpa vidare.
Sista röntgen var igår på mina frakturer och knäet såg bra ut.
Foten hade blivit urkalkad eftersom jag inte gått på den på över 5 månader så det kan vara därför som det gör så sablans ont i den när jag försöker stödja på den.
Ska ändå försöka börja gå på den nu och så ska jag träffa läkaren igen i början av december så får vi se vad som händer. Fler frakturer verkade där dock inte vara.

Nu ska jag börja träna lår och vadmuskulaturen så vi har köpt ett hemmagym som vi ska hämta i Flyinge ikväll:-) Nu jäklar ska det tränas!

Ska även gå ut och sätta mig i bilen idag och kolla om jag kan gasa och bromsa.
Återkommer ikväll om hur det gick hehe.

Sålde ju lite grejor för ett tag sedan och igår gjorde jag ett Molly fynd.
Jag köpte en Light cotton embroidered i färgen cherry av Mollybloggaren Helena.
Visst e den fin!?
Är extremt sugen på en Replay kjol och en Eugéne blouse också men det får bli en annna månad.


Grå Eugéne blus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar