måndag 15 november 2010

Smakprov från vårkollektionen och helgen i övrigt


Jahadå var det måndag igen.
I helgen åt vi kalkonmiddag hor mamma och pappa och spelade ett mycket trevligt spel som jag kan rekommendera. T.o.m Daniel tyckte det var roligt och han är inte jätteglad i sällskapsspel. Han spelar hellre på sin Iphone :-D
Spelet heter Sequence och är ett lättlärt strategispel som du kan läsa mer om här.
Kostar runt 280 kr.

Igår var det en riktigt dålig fotdag och jag hoppas att denna dag blir bättre och att jag orkar ta på mig kläder för vissa dagar är jag så trött och ledsen av detta så jag orkar och vill inte göra något alls. Det e så psykiskt jobbigt allt det här så man tänker inte på något annat just nu.
Jag har hållt i ett par jäkla "pinnar" i snart sex månader och jag verkligen HATAR dem!
Jag önskar och ber av hela mitt hjärta att jag ska slippa dem snart. Helst nästa vecka :-)
Tur att jag har min älskling som tröstar och stöttar mig och min familj och mina vänner.

Foto från i lördags då jag hade en bra dag.
Outfit: Odd Molly Light Cotton emroidered i färgen cherry.




Har varit inne och spanat på Odd Mollys vårkollektion och jag vet redan vad som ska hamna i min garderob :-)
E mjuk och skön velourklänning i gammelrosa och rosa, liknande Fondan.
Vet dock inte vilken som e finast?

4 kommentarer:

  1. Tycker den gammelrosa är fin.Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja jag e nog lite sugen på den:-)
    kramis

    SvaraRadera
  3. ni är ju bara för söta,, man blir så glad av att se foto på er, din fot blir bra snart ska du se Maria. Kramar på dig !! / Linda

    SvaraRadera
  4. Naaaa tack Linda, kram på dig med!

    SvaraRadera