onsdag 29 december 2010

Smyckestips

Gillar ni smycken tjejer så kan jag rekomendera märket Diddi(finns bla på Sisters i Nova Lund) Deras smycken är tillverkade i bla halvädelstenar, läder, glas mm.
Vad har ni för favoritdesigners eller märke när det gäller smycken?

Har själv denna ringen och armbandet i lite antik stil med massor av bling från Diddi
:-D


Sedan är jag väldigt svag för Pandorasmycken, Thomas Sabo(fast jag börjar tröttna på mina Sabo nu för halva Sverige springer omkring i dem)Pilgrim, Baglady och Snö of Sweden.
Pandoras smycken är ju igentligen delar som man bygger ihopa själv så att man kan få smycket precis som man vill ha det.
Tex som detta:










Ring och halsband från Pilgrim:



Nu ska jag göra hemmagjord Lemon curd. Är väldigt gott att ha till efterrätter bland annat.

Ikväll blir det Änglagård 3 på bio.
Hoppas den är bra:-)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar