fredag 24 december 2010

Tillbaka med nya krafter och en härlig jul

Hej igen alla, det var ett tag sedan jag skrev i min lilla blogg.
Har tränat mycket, gått på behandlingar a olika slag men även vilat upp mig på annat håll. Det behövde jag verkligen efter allt som varit annars vet jag inte vad jag hade gjort.
Nu känns det som om det verkligen bara går framåt trots ganska mycket smärta fortfarande.

Julfirandet var mysigt igår och vi firade hemma hos oss på Solkullen med underbart god julmat(som man ju alltid får över så det räcker till nästa år också), gott sällskap och mycket snö.
Fina klappar(som det kanske blir en liten skymt av imorgon)blev det också.

Lite bilder från gårdagen:

Dukning









Mat e gott :-D



Pappa och Daniels storasyster




Mamma och Daniels storasyster


Bröderna




Julmat till ett helt kompani



Daniels brorson dammade av mitt Guitar Hero




Fortsatt god jul och trevlig helg på er:-)

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig julafton. Som alltid, jättefin dukning och mysigt arrangerat.
    Kram mamma o pappa

    SvaraRadera