torsdag 27 januari 2011

Dagens.....

Idag har livet kännts ganska bra. Inte så ofta det gär det nuförtiden efter olyckan.

Har t.o.m bäddat sängen för första gången på väldigt länge.
Jag hoppas att jag slipper den här jäkla följdsjukdomen Sudeck atrofin snart.
Inte nog med att man suttit i rullstol och hoppat på kryckor i 7 månader, nä då... det ska ju späs på såklart. Undrar vad som kommer härnäst?!
Aja, man ska tydligen tänka positivt :-/


Dagen har annars bestått av ett biceps/axelpass samt en av mina favoritluncher, Bruchetta med vitlökssmör, tomat, basilika, parmensan, rödlök, salt och peppar.
Enkelt och supergott.


Dagens outfit bestod av Duvet tunic och Mitzy underdress.



Tänk om man hade haft oändligt med pengar:-)
Då hade jag köpt en Mulberry väska.
Men, men...drömma kan man ju.



4 kommentarer:

  1. Man måste ju faktiskt unna sig ibland. lol Riktigt fin väska.

    SvaraRadera
  2. Oh, vad glad jag blir att du känner livsglädje igen! Som jag sagt, så kommer det att bli bra med tiden, det är jag övertygad om. Har ingen koll på väskmärket, men den är snygg i alla fall, oavsett vad den kostar. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Sen hade du lite skoj med smsandet haha

    SvaraRadera
  4. Så glad jag blir =) hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera