lördag 22 januari 2011

Odd Molly och Marimekko i sängen och så har speljävulen anlänt

Helena Christensen har designat ett fint bäddset till Odd Molly.
Snyggt men inget jag skulle köpa för de pengarna.
Går bra med påslakan från Ullared eller något i den stilen men får jag välja lite lyx till sovrummet så väljer jag Mimou, Lexington eller klassiska Marimekko.


Marimekko



Odd Mollys bäddset

Vill man köpa Odd Mollys bäddset kan man göra det på bla Miljögården i Lund till ett rea pris på 1000 kr för två örngott och ett påslakan:-D.
http://www.miljogarden.se/


Underbara kuddar från Mimou

Har kommit in i spelvärlden igen. Har lite perioder där jag tycker det är rent ut sagt skitroligt att spela spel av alla de sorter.

Suktar efter nya PS3 spel som kommer komma nu i vår.
Uncharted 1 och 2 har jag ju spelat innan(bästa spel/hanling/grafik hittils) men Zumba dansspelet verkar ju askul också.
Tror jag ska införskaffa båda.





Imorgon ska vi diskutera ansiktskrämer.
Folk ger tips och råd om ansiktskrämer men de vet inte vad det är i krämerna som de rekkomenderar och vad som gör den"så bra".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar