tisdag 8 februari 2011

Jackan passade :-D

Phu....helt slut efter dagens träning, dålig sömn (kändes ju som om halva huset skulle blåsa iväg inatt) och sjukgymnastik.
Just nu står det verkligen stilla i rehabiliteringen tycker jag.
Gör jävulskt ont när jag går så jag undrar om det kommer funka med arbetsträning nästa månad. Har ju inte direkt något kontorsjobb vilket skulle underlätta det hela
:-)

Hämtade ut jackan från Ellos idag och min vanliga stl 36 passade superbra.
Var rädd att den skulle vara för liten vid axlarna som tex ChillNorways Oak coat var men denna var precis lagom.
Nu väntar jag bara på våren så den kan användas:-)
Vad tycker ni?



Ikväll bär det av till H2O i Lund(en dyk-klubb)och sedan ska jag laga en hallomisallad med fikon, thailändska frukter, pinjenötter, balsamico och (eller)honung.
Blir det sedvanliga "Halv åtta hos mig" på tv.
Trevlig kväll!

5 kommentarer:

  1. Ååå den var ju superfin. Nu måste jag nästan leka copycat och beställa en jag också.
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Den kommer att ta slut fort :-) Du skriver att du valde en S...menar du 36 då?
    Hälsningar Cattis

    SvaraRadera
  3. Den är jättevacker och du passar i den :-)
    Väntar otåligt på samma jacka i svart och hoppas den passar!
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  4. Ohhh ja jag menar 36! :-)
    kram

    SvaraRadera
  5. Väntar ju på min också........jättefin på dig!Hoppas nu bara att jag valt rätt storlek.....
    Kram Halvan

    SvaraRadera