torsdag 3 februari 2011

Muskler och vårnytt i Borgeby

Har kommit hem från gymmet och idag blev det ett biceps/magpass och nu sitter jag med en Herbalife-proteindrink och väntar på att min fina älskling ska komma hem från jobbet:-)
Dagarna e sååååå tråkiga när man går hemma.
Innan tänkte man inte på det särskillt mycket för man hade så ont och var så nerdrogad av alla tabletter så dagarna bara swichade förbi men nu märker man av tristessen väldigt mycket( särskillt nu på vintern också)

Hur som helst så börjar träningen ge resultat igen(lite iallfall)
Börjar få liiite synliga muskler.
Målet är att se ut som Charlotte Perrelli som för mig har en otroligt snygg kropp.
Har köpt hennes träningsbok som är superbra.
En riktig inspirationskick att läsa den.

Liiiite är där iallafall :-D


Förresten så har Borgeby fått in en massa vårnytt i butiken.
Kolla in deras ANNONS.

Nä....får väl börja tänka på maten till ikväll.
Tänkte göra något som en kollega bjöd på för säkert 10 år sedan.
En sallad med grillad kyckling, bostongurka, lättmajonäs, stekt lök och hallomiost.
Riktigt gott vad jag minns av det.

Är det någon som är sugen på att se en film ikväll med oss så hör av er.
kram

2 kommentarer:

  1. Ohh vad duktig du är!! Jag har börjat liiiite jättelite alltså :) med zumba... skadade mej allvarligt tidigare å all träning var utesluten men nu har jag kunnat börja så smått..Håller tummar å tår att det går vägen..pust..:)

    på tal om ellos kappan...japp jag var tvungen att slå till..en sådan sötnos till ett sådant pris
    :)
    Kram..

    SvaraRadera
  2. Hihi jag slog också till ikväll :-)
    Zumba måste jag också testa på vårt gym.
    Verkar skoj.

    kram

    SvaraRadera