onsdag 30 mars 2011

En otippad dagens, sko och makeup tips

Wiii har fått operationstid den 15 april! Sövning för 4:e gången på ett år.
Man börjar bli van :-D
Ser iallfall fram emot det även om man kommer få skitont igen ett tag.


Dagens outfit är en jacka från Zara, jeans från Gina och stövlar från scorett. Jo jag kan klä mig annat än romantiskt/kvinnligt/sött också ibland :-D
Makeup i brun/guldiga toner.
Har man blåa ögon som jag så framhäver man ögonen bäst med bruna, kopparfärgade, bronsfärgade, guldiga, aprikosa och oranga skuggor.


Sudda, sudda och åter sudda dina skuggor för att få en snygg övergång i ett litet v.


Dessa produkter använder jag gärna i min makeup:



Anastasia ögonbrynsskugga(ger inte så hårt intryck som en ögonbrynspenna), Clarins eller Smashbox primer för en hållbar makeup och slätare hy, Max Factor masterpiece mascara som förlänger, separerar och ger volym åt fransarna, Lumene ögonprimer för hållbar skugga och så den inte lägger sig i veck, Make up stores läppenna i färgen Nude, Rouge och foundation från Id Bare minerals för en naturlig look.



Har hittat nya fina skor från Vagabond och Scorett som jag tror skulle passa bra till min oak coat och det är dessa sandfärgade/beiga skapelser:



Vad tror ni om dessa skor? Vilka tycker ni är snyggast? Jag gillar de första mest.


Ha en bra eftermiddag och kväll för det ska jag ha! kram Maria

4 kommentarer:

  1. Riktigt snygg jacka och makeup!
    kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det gick så snabbt att få tid för operation.
    Kul med lite makeup tips

    SvaraRadera
  3. Grattis till operationstiden. Hoppas allt går bra så det blir bättre för dig.

    Jag gillar verkligen din outfit idag. Stilren, attityd och snygg på alla sätt :-)

    Den sista skon tycker jag är absolut snyggast. Den skulle jag lätt kunna köpa

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Ja jag gillar också den sista jättemycket men jag tror inte min fot gillar dem :-D
    Men jag är sugen på att prova dem.
    kram

    SvaraRadera