lördag 5 mars 2011

Hemma efter Odd Molly träffen i Malmö

Har precis kollat melodifestivalen med en vän och vi har tryckt i oss cupcakes och te(finns det ingen botten i mig??!) Blir rädd för mig själv ibland :-D

Blev en lång Mollydag med mycket nya ansikten, god mat och fina kläder.
Några få bilder från dagen(ni får klicka på bilderna om ni vill ha dem större)


















Mitt köp





Fick fina gåvor under dagen



Tack för en trevlig dag om ni läser detta och tack Dr Molly för att du ordnade det så bra :-)


15 kommentarer:

  1. Tack för idag fina du!! Kul att se dig live, och ha en fortsatt fin helg!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ni haft en underbar dag :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du köpte jeansen!!! Tack själv för en fin dag! Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilka urläckra jeans du köpte, och så fina presenter. kram mamma

    SvaraRadera
  5. Hejhej! Nu har jag äntligen lyckats ta mig hit jag också. Vad kul att träffa dig igår, hoppas det blir fler gånger! Jag lägger till dig i min blogglista, hoppas det är okej, annars får du hojta! Hoppas du får en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  6. Jaaaa jättekul! Har lagt till er också :-D
    kram!

    SvaraRadera
  7. Så kul o träffa på dig (även om vi nog inte bytte några ord). (Jag hade en lila/rosa velourklänning)

    Snygga jeans!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Vad kul ni verkar haft. Tråkigt att jag fick förhinder, men det får bli en annan gång. Jeansen, hur tycker du storleken är? Jag är jättesugen på ett par, men iom att jag är en kortis tror jag dom kan bli för långa.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Anna- Ahh ja just det :-) tack tack :-D

    Hilde- Jag tror att storleken är ganska normal men svårt att säga för jag har precis gått ner en del i vikt och detta är de första byxorna jag köpt efter viktnedgången.
    De är väldigt låga i midjan.
    De var bra i längden till mig som är lång(skulle nästan velat ha dem lite kortare)
    kram

    SvaraRadera
  10. Supersnygga jeans!! Tack för igår! kram

    SvaraRadera
  11. Jeansen To Die For!! är jättesugen på dem:)
    Får vi se dem på dig! vilken butik fanns dem på?
    Önskar man inte hade såå långt att åka...skulle
    gärna vilja vara med på mollyträff!!!
    Kram/Kicki

    SvaraRadera
  12. Jeansen var supersnygga på dig så jag förstår att det blev ett köp. :)
    Jätteskoj att träffa dig!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Ni verkar ha haft en super dag!! Jag skulle egentligen kommit men jag hade födelsedag och fick stanna hemma... Det var nog bra för plånboken ;-)

    Snygga jeans!! De har jag varit nyfiken på och har lust att prova, men de är nog slut överallt!! Ska bli kul att se dem på dig!!!

    Kram.

    SvaraRadera
  14. Ja då ni kommer att få se dem på mig så fort det börjar bli lite varmare :-D
    KIcki: Jag köpte dem på Ajabaja men tog det sista paret.

    SvaraRadera
  15. Tack själv för i lördags och trevligt fikasällskap!

    SvaraRadera