onsdag 2 mars 2011

Rensning, dagens Canna cardigan och Big Brother chock

Herre min skapare med kläder jag har!
Har rensat i min lilla walk in closet(man kan iofs knapp kalla den det för den är väldigt liten)men det låter bättre än klädkammare eller garderob haha, och där blev en hel hög med kläder som ska följa med till Eplanaden i Lund till våren när det är loppis där.
Sålde hur mycket som helst där i somras men en del går till Rädda barnen också.

Har ytterligare en garderob med en massa kläder som jag inte ens börjat i.
Har insett att jag är värsta koftomanen. Jag fullkomligen ÄLSKAR koftor.
Och klänningar/tunikor ska vi ju inte snacka om :-D


Rensa, rensa, rensa.....




Dagens outfit: Odd Molly Canna cardigan i färgen indigo, jeansleggings från Vila, vit topp från Kappahl och stövlar från Scorett.

Nu är mina Full bloomers på väg! Har dem nog på fredag. Hoppas de passar. Tog en stl mindre än vad jag brukar ha för de var lite stora i storleken enligt henne i affären.
Annars får någon annan köpa dem helt enkelt :-D
Ikväll ska jag fixa en grekisk kycklingsallad och kvällen kommer avslutas som vanligt med Big Brother.
Ni som följer det, lade ni märke till Rodneys enorma "thing"?!
Alltså herregud! Finns det så stora haha?!?! Chockad :-D

6 kommentarer:

  1. Vad fin Cannan är! Måste nästan införskaffa en sån tror jag :-). Jag är superdålig på att rensa och när jag gör det åker det oftast upp på vinden i säckar och blir stående forever istället för att ge bort eller sälja. Suck.
    Försökte kika på BigBrother igår på play då jag ligger lite efter men det gick inge bra. Fattar dock inte varför man är fast i "skiten"

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Får jag fråga var du hittat full bloomers?
    Du är jätefin i canna-koftan jag har en i powder.

    Hälsningar bloggläsaren amaretta

    SvaraRadera
  3. Vivan: Nä fattar inte jag heller men det är som ett gift haha :-D
    Amaretta: Prova att ringa till Skrinet i Växjö som ska ta in dem :-)
    Telefon
    0470- 71 13 80

    Jag har dock bokat mina på ett annat ställe men jag väntar med att ge ut det tills jag har provat storleken på mina när jag får dem så att jag ev har chans att byta till en större stl om de inte passar :-)

    SvaraRadera
  4. Hrrrmm. Vad är det för program du titta på.

    SvaraRadera
  5. Kikar in och säger hej!

    Vilken storlek har du i din fina Canna cardigan? Tycker du den är stor ellr lite i storleken?

    Mvh Janni

    SvaraRadera
  6. Hej den är i stl 1 och är lagom men den är kort i modellen :-)

    SvaraRadera