fredag 15 april 2011

Dagens fotoutmaning-toaletten :-D

Dagens fotoutmaning är hur jag inrett min toalett.
Nu har vi ju två och givetvis tog jag den som där e mest ordning och reda på
:-D

Inget särskilt med den iofs men ett badkar var ett måste när vi bygde huset för snart 7 år sedan och det går inte en gång utan att jag tänder ljus när jag ska bada eller ha gäster.  Det ska vara mysfaktor även på dass!
Har även satt in högtalare i taket för att få lite ljuvlig musik under badstunden.

Jag vill helst inte ha något framme som synliga sprayflaskor, smink, krämer osv utan förvarar allt sådant i korgar eller inne i skåpen.
Ordning och reda på dass, ja då  :-D




Maria

7 kommentarer:

  1. Åh vad fint du har det! Det ser lugnt och harmoniskt ut med de milda tonerna och badkaret hade jag gärna haft istället för mitt aprikosfärgade från 80-talet :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Superfint! Ett riktigt drömbadrum! Kram!

    SvaraRadera
  3. Badkaret.... vill åxå ha..
    Ljus, ja där är vi lika. Jag vill åxå ha ljus tända på toa.
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  4. Superfint. Lycka till idag! Kram

    SvaraRadera
  5. Smakfullt och mysigt! Väldigt fint precis i min smak :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Mycket snyggt och smakfullt. Hoppas att allt blir bra efter operationen idag. Kram mamma

    SvaraRadera
  7. Tack :-) Hade jag valt idag så hade det varit vitt och grått som vår andra toalett :-)

    SvaraRadera