söndag 1 maj 2011

Valborgsfirandet avslutat

Valborgsfirandet är avslutat och det blev en mycket rolig kväll med ett par goda vänner.
Igentligen skulle vi åkt iväg och grillat men planerna ändrades i sista stund.

Grillade kycklingfilé och allt annat gott och sedan käkade vi creme brulé som är en av mina favoritefterrätter. Får aldrig nog av dessa och det knapriga sockertäcket ovanpå gör inte saken sämre
:-D






























Märks det att jag gillar mina
Odd Molly jeans? :-D
Här även med Odd Mollys Canna cardigan i indigo.











6 kommentarer:

  1. Ser ju ut som ni hade en riktigt fin och trevlig kväll. Här hade vi dock inte kunnat sitta ute så bara för det var svinkallt igår kväll...

    Snygg du blev i håret, tycker du passar jättebra i den ljusare färgen. Och Cannan är min nya kärlek. Toppensnygg din med i indigo till de jeansen...:-)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Snygg outfit och snygg frilla. Ser ut till att ni hade det jättefint i går. Här blev det så kallt att vi blev tvungna att sitta inne.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Pixel slår ut allt!

    SvaraRadera
  4. Du är så, så fin i blått! Ser ut som en riktigt härlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Verkar att ha varit en mysig kväll. Själv cyklade vi hem från våra kompisar halv 2 i natt!! Du är jätte fin i den nya "sommar hårfärgen", det sa jag ju när du kom från frissan. Kram mamma

    SvaraRadera
  6. Tack alla!

    Vår veranda är i minsta laget tycker jag men det får duga :-D

    kram

    SvaraRadera