måndag 11 juli 2011

Då har man förbokat lite Mollysar!

Hej!
Är ni inne och njuter av alla finingar till hösten??
Har ni förbokat något?
Själv skulle jag ju då INTE handla fler Mollysar på ett bra tag framöver(har jag tydligen kläckt ur mig här hemma men det kan jag aaaaaldrig tänka mig att jag sagt) :-D

Men mannen var så snäll idag så han köpte lite fallskärmsprylar till mig som jag behöver så ja...då var saken klar :-D

Var inne på Deepfling en runda och förbokade dessa godingar:

























Skulle så gärna vilja ha dessa leggingsen också men de var ju slut på ett nafs snyft :-/
























Var sedan inne på Full cirkel star och bokade/köpte en Jumble knit i färgen winter white.
Velade fram och tillbaka om jag skulle ha vintage brown eller winter white men det blev den vita då jag blev kär i den första gången jag såg den och tycker den bryter av fint till ett par jeans och så slipper man ha allt så himla mörkt på hösten/vintern. Mörka koftor har jag gott om redan.

Lite Chillnorway över den :-)






















Vilka är era Molly favoriter i höst??


Nu ska jag till sjukgymnasten och sedan ska jag köra till min mans jobb och leverera Mcdonalds till ett par hungriga hårt arbetande murare :-D

Ps Ni får ursäkta om jag inte kommenterar hos er andra så mycket nu men tiden räcker helt enkelt inte till men jag är inne och kikar in en snabbis hor några av er lite då och då.

Ha en fin dag
kram

9 kommentarer:

  1. Koftan är så underbar! Helt klart det enda jag ska köpa om jag bara kan köpa ett plagg i höst :) Vilken storlek tog du på den?
    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  2. ... undrar förresten också hur mycket frakten brukar kosta därifrån och ev. tullavgift? Är priserna i amerikanska dollar eller kanadensiska?? Inte för att det är så stor skillnad, men ändå..

    Ursäkta min frågvishet ;)
    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  3. Man måste ju boka lite (även om man försöker hålla sig undan) :-) Klänningen ligger hos mig med.

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Viveca: Jag tog stl 1 i den så jag hoppas den inte blir för stor nu då jag ibland har 0 också :-/
    Den landade på 1800 kr totalt med frakten(tror det är kanadensiska dollar ca 6,72 och dollarn ligger väl på 6,44)
    Hittade dock inget om tullavgifter så det hoppas jag verkligen inte tillkommer :-/
    Någon som vet något om tullavgifter när man beställt från Full cirkle star?
    Tigern: Ja vist är den fin! Tog du en 1:a eller 0:a? Jag lade undan både och så jag får fundera lite vilken det får bli.

    kramis

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg kofta. Tror den är snyggast i winter wite, för kommer mönstret mer fram. Klänningen och handskarna var ju också såå snygga! Skulle till och med jag kunna tänka mig.Kram mamma

    SvaraRadera
  6. Fina val! Jag är också jättesugen på jeansklänningen och kanske kjolen också med röda rosor men den har jag bara sett på lisen...
    ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  7. Tackar för svaret! Låter som att frakten kostar ganska mycket för blev det inte ca 1200 SEK för bara koftan? Betalar man nu eller när de ska skicka kläderna, förresten? Jag tror att str. 1 nog är bra på koftan om man nu vill kunna ha lite kläder under till vintern...
    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  8. Jag tog 0:an, brukar vara bättre i klänningar! Brukar också reservera olika storlekar och välja sen :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Viveca: Det blev ca 1540 kr för koftan när man räknade om det till kanadensiska dollar och så plus ca 260 kr i fraktkostnad. Inte jättebillig frakt men jag tjänade på det ändå då den ju kostar 2000 kr här hemma utan frakt. Tog den billigaste frakten som tar 1-3 månader att få hit.
    Man betalar nu :-)
    Tigern: Ja det lutar mog mot en 0:a men så e jag lite osäker eftersom där e ärmar och ibland e de så sablans tajta typ som på Avalonen.

    SvaraRadera