lördag 2 juli 2011

En dagens och lite annat kul

Hej!
Hur har ni det ute i bloggland?
Själv har jag det super och tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg innan tjejerna kommer.
Blir en innedag med bakning för hela slanten.
Vi ska göra värsta kakbuffén idag :-D
Vi kommer rulla fram det är en sak som är säker.

Idag har jag på mig Chillnorways Maui singlet dress, leggings från Vila och smycken från Thomas Sabo.
Favoriten har kommit på igen runt halsen som en hyllning till mitt enorma mod och jäklare nama(ja man får berömma sig själv ibland)
Har varit uppe igen i skärmen för första gången efter olyckan, 13 månader senare.
Gick super och jag landade på ett ben jätte nätt och fint:-)
Lyckan är enorm!

















Glädjetårar!




























Ha det bra därute!


5 kommentarer:

  1. Ååå vad rörd jag blir när jag läser. Vad glad jag blir för din skull vännen :-)

    Hoppas du får en underbar dag med massa smarriga kakor

    Snygg är du som alltid
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Grattis till hoppet!!! Vad kul att det gick så bra! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Så roligt för dig vännen, jag blev nästan lite tårögd av bilden...vet hur det är när man lyckas med nåt man längtat efter =) STOR KRAM FINA DU!

    SvaraRadera
  4. Grattis till hoppet, riktig roligt att det gick bra. Förstår gott att du glad.
    Kram

    SvaraRadera