söndag 31 juli 2011

En dagens och strandmys

Hej på er!

Idag blev det iallfall liiite sommar :-)

Var inom Nova Lund, Bolagret(skulle se om de har någon snygg fotölj)Miljögården och lite andra ställen idag.
Efter det blev det glass i Bjärred och så tog vi en tripp ner till stranden och satt och solade oss lite.

Nu öser regnet ner något enormt mycket(snacka om kontraster när man för två timmar sedan satt i bikini) och jag står här och förbereder kvällsmaten som blir grillat med indiska kycklingspett, potatisrösti och fetaost/lime/vitlökssås :-)
Tur man har en gasolare :-D
Känns som en hel evighet sedan man var och hoppade fallskärm också pga vädret och söndrigt flygplan :-/
Har iallfall snart gjort 100 hopp och då får jag B-cert :-)
Skulle haft det redan förra året men pga benbrotten så sket det sig duktigt så att säga :-D

Idag har jag på mig ChillNorways Petunia dress i färgen pearl, vita capribyxor från MQ(Sunshine), bälte från Lindex och skor från Tamaris.
Örhängen från Pilgrim och halsband från Thomas Sabo.







































Bjärreds strand. Malmö och Turning Torsu syns låååång där borta någonstans.

Bikiniöverdel från Lindex



3 kommentarer:

  1. Ser ut att ha varit en skön dag :-)
    kram Annika H

    SvaraRadera
  2. Snygg bikini!
    När ska vi ses? :-D
    kram Sandra

    SvaraRadera
  3. När som helst men inte i helgen då jag jobbar :-)
    kram

    SvaraRadera