måndag 22 augusti 2011

Nya soffan på plats!

Äntligen har den kommit på plats!
Givetvis saknades prydnadskuddarna som hör till och så beställde vi extratyg för att vi skulle göra nack-kuddar och det kommer inte förrän om två veckor :-/
Det är iallafall väldigt skönt att ha en soffa igen :-)


Soffa från XXXLutz i Malmö


Mattan ska bytas ut mot en ljusgrå och de rosa/gröna kuddarna ska bort när vi får de andra och så ska vi hitta en bricka till fotpallen/soffbordet.
Någon som vet något ställe som har schysta sådana och som inte kostar multum?
Typ en sådanhär:









Ser att fler och fler skaffar världskartan vi har på väggen.
Om man är sugen på fina väggdekorer som tex den vi har(finns i liten också)så finns det olika väggdekorer på tex Tapetshopen från Fermliving.

Bloggar väldigt lite nu men känner att jag måste lägga tiden på annat men det är kul att en del fortfarande kikar in här och jag hoppas att allt är bra med er :-)

kram


5 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev. Tyvärr har jag inget tips på bricka.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Plåtslagare kan nog fixa en fin bricka i rostfritt.. Kirsebergs plåt & mekaniska kanske ...

    SvaraRadera
  3. Hilde: Tack! Och jag såg att du fått din drömkofta :-) Jättefin!
    Anonym : Tack för tipset!

    SvaraRadera
  4. Snygg soffa! Kram :)

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt det blev. Var in och kikade men de skickade inte till andra delar av Sverige så vi kanske tar en tripp neråt snart. Mycket fina soffor på deras sida och bra priser...

    Kram och tack för din omtanke hos mig i helgen. Betyder mycket

    /Vivvi

    SvaraRadera