torsdag 15 september 2011

3 hela dagar.....

....kvar till avresa och tiden går sååååå långsamt och givetvis avslutar jag med jobb hela helgen så jag lär väl sitta som på nålar på söndagen.
Har börjat lägga fram lite redan nu så man slipper stirra med det i helgen.
Ska bli så oehört skönt att få lite sol på kroppen och få bada i havet igen :-)
Parga here we come!
Solkräm, riskakor, Herbalifebars och en tidning. Resan räddad :-D

En dagens som består av topp från Odd Molly, kofta från Only och jeans från Vila.



























































Idag har jag varit i Malmö en sväng och passat på att träffa min fina vän Jill som är hemma från Dubai.
Gick en sväng på Hansa men jag var duktig och höll i plånboken.
Trånade bland alla fina Mollysar inne på Iisa. Åhhh vad det kliade i fingrarna men näääää, hellre tre-rätters varje dag nästa vecka än nya plagg till garderobennu på ett tag :-D

kram

4 kommentarer:

  1. Var det till Cypern ? Visst är det en lååång väntan när det börjar närma sej....
    ha det lovely !

    SvaraRadera
  2. Å är det Parga ni ska till - där har jag varit. Jättemysigt! Verkligen helt speciellt. Ni måste hyra vespa någon dag och köra upp i bergen och så var det väldigt finat att gå upp på toppen "till höger" om byn sett från havet.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig resa på Afrodites ö (om det stämmer med Cypern)

    SvaraRadera
  4. Nej inte Cypern, Parga i Grekland :-)

    Ja vi hade tänkt hyra en sådan. Det gjorde vi sist när vi var på Thassos och vi hade skitkul när vi körde runt med den :-D
    kraaaam!

    SvaraRadera