lördag 22 oktober 2011

Min nya Molly och jag är inte riktigt vänner

Hej på er!

Idag har jag verkligen inte gjort mycket mer än gymmat 30 min och slappat i soffan resten av dagen.
Men det kan vara skönt det också ibland :-)
Sitter och tittar lite på mina fallskärmsvänner uppe i luften från vardagsrumsfönstret. Längtar, längtar, läääääängtar!

Fick ju ett litet paket igår från Full cirkel star.
Min Odd Molly Jumble knit i färgen winter white stl 1 men GUUUUUUUUD vad den sticks!!
Har aldrig varit med om något värre i hela mitt ulliga liv.
Så nu måste jag hitta något långärmat att ha under gärna en underklänning så om någon har tips på en brun eller vintervit/benvit sak att ha under med långa ärmar så skriv gärna här till mig var jag kan hitta den.

Kofta Odd Molly, underklänning Joy, tights Lindex







Mår du bra därinne? :-)





Strumpor från Kappahl(förra årets) som jag trätt ett band i.




































































Och så har jag höstpysslat lite också. Det höll jag på att glömma så jag har iofs inte enbart suttit i soffan idag :-D

















Trevlig lördag!


6 kommentarer:

  1. Jättefin på dig. Du får försöka hitta underklänning med lång ärm att ha under. kram mamma

    SvaraRadera
  2. Twilfit har fin långärmad sidentröja i leomönster, brunt-chalk (även leggings..).kanske skulle den det passa till?
    Titti

    SvaraRadera
  3. Vad synd att du tyckte den var sticksig för den var sååå fin på dig. Jag blev förvånad åt andra hållet över min. Tyckte den var mycket mindre sticksig än jag trott.

    När det gäller långärmade underklänningar har jag sett det från Cream. Kolla det...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Ohh du e såå fiin Maria! Och magen är såå fin! :D

    SvaraRadera
  5. Tack för tipsen, ska kolla upp det!

    Anna: Tack :-)

    kram

    SvaraRadera
  6. Jag får bara hålla med övriga kommenterare - så fin du är! Synd att den sticks. De långärmade från Cream är superbra, kolla på dem!

    Kram

    SvaraRadera