måndag 3 oktober 2011

På shoppingtur för att skingra tråkigheter

Hej på er!

Efter en minst sagt hemsk helg så känns det bättre idag.
En vän var med om en mycket allvarlig fallskärmsolycka i fredags där han bröt nacke, ben och bäcken.
Operationen var lyckad och han kunde röra armar och ben efteråt som tur var.
Han har lång väg tillbaka men det känns ändå som en stor lättnad.
Det var inte roligt att stå och se på när det hände kan jag säga men jag tycker ändå att vi alla var starka och kämpade på bra och gjorde så gott vi kunde för honom tills ambulanserna kom.

Är ledig idag och passade på att gå ner och shoppa lite nya kläder med en vän.
Blev bla en tunika från Cream och en poncho från Vila men dem kommer ni att få se en annan dag.

Idag blickar jag tillbaka till semestern och värmen istället :-)


















4 kommentarer:

  1. I am relieved to hear that the surgery has resulted in some movement. There will be lots of therapy ahead for your friend. Thank you for the update and I wish him a speedy recovery.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  2. Det är i sådana stunder ens lugn blir prövat. Jag har varit med om hjärtinfarkt på hundkursen och även där skötte alla sig bra, tycker jag.

    Härliga semester! Vi har bokat resa igår så i mars bär det av och påsken firar vi i Egypten! =)

    SvaraRadera
  3. VAd skönt att operationen var lyckad! Bra du tog en liten shoppingtur, det hjälper mot det mesta :-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att den blev lyckad. Som jag sa, bara o höra av sig. Kram

    SvaraRadera