onsdag 30 november 2011

Dagens outfit, shoppingtips och ny fåtölj

Hej alla glada!

Idag ska jag bjuda på en liten outfit även om jag inte känner mig särskilt fin för tillfället.

Blev Chillnorways Maui singlet dress tillsammans med en kofta från Only och strumpor från Lindex.
Örhängen från Kicks.









































När vi var på Ikea så inhandlade jag en ny fåtölj som är väldigt skön och den kommer jag sitta i mycket när brasan är tänd :-)


































På fredag bär det av till Stockholm igen för en liten shoppingweekend och jag undrar vilken som är ER favoritaffär i Stockholm att shoppa i ?

Nu ska jag göra Flygande Jakob till kvällsmat och sedan blir det glöggmys med mannen.

Kram

3 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut i fåtöljen, och du är lika snygg som alltid. Längtar redan till Stockholms weekenden!! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin i din mage. Gravida kvinnor strålar på ett speciellt sätt. Var stolt över din kropp och mage! Kram från Nina (som varit gravid 4 ggr)

    SvaraRadera