måndag 28 november 2011

En magens och sista trippen.....

...till Ikea är äntligen avklarad och alla saker är inhandlade.
Passade på att käka deras julbord för 99 kr.
Helt okey och jag blev förälskad i strösslet med bla mynta och rostade solrosfrön som de hade till ris ala maltan.
Revbenen var dock helt smaklösa tyvärr.






































Och så en liten magens :-D






















V 22

Den växer :-D

Ps Ni förstår varför jag inte visar så många dagens outfits nu va?!
Känner mig liksom inte så fin just nu :-/
Ser fram emot ett träningspass på gymmet i morgon iallfall.
Kram!

6 kommentarer:

  1. Ja nu börjar det bli kula, mysigt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är ju urfin! Finns inget finare än en gravid kvinna tycker jag! KRAM

    SvaraRadera
  3. HAha var glad du inte såg ut som mig, en vandrande badboll och då pratar jag inte om magen haha=)
    JÄttefin Maria=)

    SvaraRadera
  4. Du är jätte, jättefin!!!

    SvaraRadera
  5. Hehe tycker jag är jätteful men är glad att den växer iallafall :-D

    kram på er!

    SvaraRadera
  6. Det finns inga fula babymagar, bara helt underbara!! Kram mamma

    SvaraRadera