söndag 20 november 2011

Filmsnutt på vårt bästa köksredskap och så lite shopping

Godkväll alla läsare!
Gud vad helgen har gått fort :-(

Idag har det iallfall blivit shopping i massor.
Var bla inne på Granit och handlade lite till kontoret vi håller på att iordningställa.
Blev en kalender, pennor, förvaringslådor mm och så var vi på Miljögården och kollade in lådhurtsen Componibili från Kartell som jag kommer att beställa hem.

















Lådor från Granit inhandlades idag




























Förra veckan så hade jag Tupperwareparty och jag köpte nog världens bästa köksgrej någonsin!
Deras nya herb-shopper.
På fem sekunder så var en hel rödlök färdighackad.
Kolla här:




Efter ytterligare 4 drag så blev löken såhär finhackad:

































Rekommenderas verkligen om ni lätt får rinnande ögon när ni hackar lök och om ni tycker det är extremt tråkigt att hacka lök eller annat :-D

Trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Den föll jag som en fura för också när jag va på Tupperwere party. En kanon grej <3

    SvaraRadera
  2. Låter verkligen som något jag skulle behöva skaffa! Kramar

    SvaraRadera
  3. Jaaaa en sån vill jag ha!!!

    SvaraRadera