onsdag 2 november 2011

Höstfint och Primeboots hjälp

Hej!

Igår fick jag krafter från jag vet inte var och röjde här hemma och gjorde lite höstfint.
Jag är en samlare utan dess like och tycker det mesta är "bra att ha" och som säket kommer till användning någon gång trots att det legat i skåpen i flera år utan att ha kommit fram.
Men nu kom skiten ut iallfall och det kändes riktigt bra :-)

Höstmys:














































Nu till en annan sak.
Ni som har Primeboots i brunt eller någon ljus färg.
Hur klarar de sig i tex snö och slask?
Blir det fula märken på dem?
Behöver veta :-)

Ha en trevlig onsdagkväll!

9 kommentarer:

  1. Kära Maria vad fina saker du har gjort alltid lika fiffig som vanligt
    kram svärmor

    SvaraRadera
  2. Tack!
    På fredag får vi reda på om "ringen" hade rätt ;-)

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag hade ett par Primeboots, men sålde dess igen så jag kanske inte är den rätta att svara men jag svarar ändå. Jag tycker inte Primeboots är bra i snö och slask då de är jättehala. De är inte fodrade så att ha dessa när det är så kallt funkade inte för mig då känseln i tårna försvann. Primeboots tycker jag är mer vår/höst stövlar.
    Lycka till på fredag, tror jag fattar vad ni ska:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är fantastiskt duktig med inredning! Kanske ett framtida yrke? Det blir en flicka, tror jag :-) Kram

    SvaraRadera
  5. Du är fantastiskt duktig med inredning! Kanske ett framtida yrke? Det blir en flicka, tror jag :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Hilde, aha misstänkte nästan att de var för kalla på vintern :-/
    Aja, då sparar jag pengarna till min väska istället :-D

    Faster: Tack!!
    Ja kanske det blir en liten Nelly? :-)

    kram

    SvaraRadera
  7. Spara, spara till vår Stockholms shopping. Kanske är det "extrapris" på din drömväska däruppe!? Kram mamma

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig höstuppsättning på trappan - sån skulle jag vilja ha på balkongen. Inga Primeboots erfarenheter tyvärr.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Primebootsen är dom som håller mina frusna fötter i norrland varm vid -35 grader. Om du ska ha dom på vintern så får dom inte vara för små, ett par yllesockar och luft. Bästa värmen för frusna fossingar. Köper alltid mina vinterskor 1 storl större. /Mimmi i norra norrland.

    SvaraRadera