söndag 25 december 2011

Fina klappar!

Hej på er!
Hoppas att ni alla fick en fin julafton igår!

Själv var allt på topp med god mat och trevligt sällskap hos svärföräldrarna och idag fortsätter julen hos mina föräldrar.

Fick så många fina klappar.
En efterlängtad klocka från Seiko, fortsatt träningskort på gymmet, spray som tar bort is på bilrutan(som vi använde redan igårkväll när vi skulle köra hem) och massor av fina kläder och gosedjur till vår kommande bebis :-)
Jag och mannen avslutade kvällen med att läsa nya Fallskärmssport som hade kommit i brevlådan.
kunde inte bli ett bättre avslut på dagen!
Vi får alltid vars ett ex också :-D


























Bästa avslutet på dagen med fallskärmssport och pyjamas i soffan

Granen står fin fortfarande





















































































Vill passa på att tacka dig Josanne för att du försöker hjälpa mig ang. min blogg med uppdateringarna.
Stort tack!

Imorgon blir det ytterligare en ledig dag från jobb och gissa vad....REA TJOHO!
Givetvis ska vi in i hysterin :-D
på kvällen blir det bio med Stig Helmer ;-)

God fortsättning till er alla!

Kram

2 kommentarer:

  1. Vad mycket fina paket du fått. Förstår att du är nöjd :)

    Nu verkar din blogg vara på gång att funka igen. I min Blogger-följa-lista är alla dina inlägg senaste tiden publicerade igen och syns så fint nu idag. Däremot hamnar ditt senaste inlägg som skrivet för en vecka sen där jag sett den hos folk som har listor i bloggarna. Men kanske på gång då att funka...

    Ha en fin dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Ahh kanon då e det nog på g igen :-)
    Kraaaaam!

    SvaraRadera