tisdag 27 december 2011

Lite vår-favoriter

Åhhh vad jag vill förboka vår-Mollysar nu!
Men hur kul är det när man är gravid och inte vet hur pass snabbt man kommer gå ner igen efter bebisen har kommit :-/

Är iofs en målinriktad person och sätter jag ett mål så brukar jag oftast klara det och till kommande barndop till sommaren(juli/augusti någon gång) så SKA jag komma i en fin klänning i min normala storlek igen, That´s it!

Här är iallafall några fina Mollysar som jag suktar efter men min absoluta favorit är för ovanlighetens skull en långklänning.
Tadaa long dress i silky purple.
Den kommer också i turkost, dark indigo och vintage white hos Deepfling så det ser jag fram emot.



Odd Molly ceremony dress i vintage dark indigo




Odd Molly tadaa dress (kommer i fler färger) hos Deepfling

Favoriten tadaa long dress(bild Deepfling)

Odd Molly Colbert tunic i vintage white och vintage rose






















Odd Molly Givin tunic lite pink





















Nu ska jag återgå till min Ris ala malta skål :-D
Kram

1 kommentar:

  1. Mmm, ljuvliga. Jag vill också boka, men jag SKA inte! Lägger alltför mycket pengar och tid på den där garderoben som bara växer och växer..

    Kram!

    SvaraRadera