lördag 25 februari 2012

Mina nya inköp

Jaha, då var det kväll igen och jag är på strålande humör! Var allt för länge sedan men jag måste försöka glömma den onda foten och oron över den lille för ett tag :-)
Kan ju iofs inte bli på annat humör efter en lyckad shoppingtur i Lund där jag inhandlade mina första Converse och en ny kamera, en Canon eos 60 D som jag är helkär i!
Har bara tagit ett fåtal kort med den nya inomhus precis och är väldigt positiv till den och det ska bli roligt att använda den ute i vår o sommar på mina fallskärmsvänner, bebisen och annat skoj.
Vi träffade en gammal vän också, Louise, vilket var jätteroligt.
Har inte sett henne på evigheter :-)

Och så var det ju då Conversen.....Jag älskar färgen, en ljusrosa fräsch vårfärg som jag inte tidigare har sett.
Kommer bli super till jeans(när jag väl kommer i ett par snyggosar igen)



blommor från fina mamma o pappa





















































Ha en riktigt fin lördagkväll.
Här blir det melodifestivalen för hela slanten och plättar som mamma har gjort :-) Mums mums!
Ja och så måste jag läsa ikapp hos mina bloggisar jag följer också :-)

8 kommentarer:

  1. Jättesnygga skor, och vilken fin kamera! Tur att vi har samma storlek, för då kanske det blir din garderob som blir utsatt för klädtjuvar!!Så roligt att du känner dig piggare och gladare. Ha en mysig kväll. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Supersöta Converce!! Du kommer få stor användning av skorna för jag lovar att det blir en hel del barnvagnspromenader för dig framöver.

    Kram,
    L

    SvaraRadera
  3. Jättefina Bilder! O kul med en ny kamera! Kommer bli massa fina bebisbilder :D

    SvaraRadera
  4. Vad sugen jag blir på att skaffa ett par nya converse, men vilken färg?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin färg på Conversen!! :) Jag har bara sett en mer skrikande nyans, nästan neon pink? Den här skulle jag gärna vilja ha!
    Vet du om den finns någonstans, på nätet?? Vad heter färgen?

    Dessa kommer du alldeles säkert att få användning av, och de är ju SÅ sköna! :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja jag har också bara sett den skrikande rosa färgen :-) Jag köpte dem på Scorett. Vet inte om de finns någon annan stans. Brandos hade dem inte iallafall.
    Kram!!

    SvaraRadera
  7. ...Ska ge mig ut på jakt! :)

    SvaraRadera