onsdag 1 februari 2012

Skodrömmar

Hej på er!

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag.
Orkar inte träna, inte städa, inte baka, inte läsa.....nä absolut ingenting!
Ska iallafall ner till apoteket och fixa något för min enorma halsbränna som jag har varje dag.
Trodde jag skulle dö av lågor igår när jag satt på huk och skrubbade benen på en vårdtagare.
Inte blev det bättre av att värmegolvet på hans toalett var på max typ :-P
Tur det bara är ett par dagar kvar på jobb.

Sitter och kollar in Brandos som har en massa fina skor.
Har hittat många finingar som gärna får flytta in här(de första är dock från Scorett, Tiamo för 599 kr)


G-Star Raw 599 kr

Lacoste 799 kr

Tommy Hilfiger 1099 kr

Esprit 499 kr

Gant 899 kr

Killah 799 kr

Mexx 499 kr

Miss Sixty 1299 kr

Primeboots 3599 kr

Vagabond 499 kr

Vagabond 999 kr
































































































































































































Foten är sämre igen och hoppet om att få gå i skor med klackar igen är långt borta.
Känns så jäkla trist men det finns inte så mycket att göra åt saken :-/
Får väl nöja mig med att kolla på alla andra som strosar runt i vackra dojjor :-D

Ha en fin dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar