torsdag 23 februari 2012

Underbara Chillnorway!

Hej på er!
Nu när jag läst era kommentarer på mitt förra inlägg + läst lite på nätet så känner jag mig inte fullt så orolig längre.
Det klarar sig ju oftast även om de föds väldigt små dock kan de ju vara känsligare mot infektioner och få kolik lättare(vad jag läste iallafall) men jag hopas att vi blir skonade från det :-)
Jag är ju inte den bästa på att äta mitt på dagen så han kan ju ha fått för lite näring genom mig men som många säger så kan det lika gärna vara genetiskt.
Nu ska jag hädanefter äta lagad mat två gånger om dagen iallafall så får jag se om det hjälper :-) Mer kan jag inte göra.

Har hittat en ny godbit från Chillnorway som jag bara älskar!
ChillNorway ♥ - Macy organic tunic (light violet)
Finns bla på Creative lounge.
Och jag som älskar rosa och lila!
Finns också i lavendel, rose dust och någon blå färg.









































































































Nu blir det lite sjukgymnastik.

Kram

2 kommentarer:

  1. Vad fin! Den här har jag inte fått syn på tidigare, skall ta och kolla in den nu genast!! Vilka fina färger också :)

    Stor kram
    Bra att det känns bättre nu ang. lillen!

    SvaraRadera
  2. Ja vist är den fin och ja...idag känns det bättre :-)
    kram!

    SvaraRadera