torsdag 1 mars 2012

Dagen som varit

Hej!

Idag har det varit full rulle hit och dit.
Fick börja dagen med att besiktiga bilen.
Det enda roliga med det är att man kan få varm chokladmjölk där annars är det nog något av det tråkigaste som finns :-x
Efter det fick jag gå och köpa nya trosor i stl elefant då min häck liknar ett dragspel i de jag har.
Efter det så  kikade jag in lite väskor.
Fastnade för Guess Talina Satchel stone.
Riktigt snygg och kostade 1600 kr .
Dagen slutade med fotvård och glassbilen. Superskönt och supergott!

Dagens tjockisbild: Tröja från Lidex och sjal från Glitter





Nu har jag slängt mig i soffan med glass och massivt svullna ben



















































Ha en fin kväll!

4 kommentarer:

  1. och så kommer jag med det tråkigaste tips som finns för svullna ben. Stödstrumpor
    De är toppen!

    SvaraRadera
  2. för övrigt en snygg väska du kollade in. och besiktiga bilen. Nä något tr¨kigare finns nog inte.

    SvaraRadera
  3. Åh ja de svullna benen minns jag med smärta. Jag var sjukskriven 50% pga dem.
    Så jag instämmer i Annas tips: stöd strumpor är räddningen!

    SvaraRadera
  4. Ja jag har en kompis som tjatat på mig om det också så jag får väl ta mig i kragen och införskaffa ett par för de sista veckorna som är kvar :-)

    SvaraRadera