söndag 4 mars 2012

Mans mode och en dagens

Halloj finingar!

Idag är det en månad kvar av graviditeten.
Hoppas jag inte har varit föööör tjatig om den men det tror jag inte :-)
Ska in för nytt ultraljud på tisdag och ny flödesmätning. Hoppas han har växt nu!
Har ju knappt vågat röra mig dessa två veckorna för att inte bli av med en enda kalori i "onödan" haha.

Nu sitter jag och läser på om kameran jag köpt.
Det är en hel vetenskap att fotografera med en bra systemkamera och det känns som om jag har massor kvar att lära trots att jag haft systemare tidigare.
Maken har lagt beslag på den gamla till fallskärmshoppningen så han kan fotografera sina tandemhoppare.
Och jag som tänkte sälja den och få en slant till ett par skor jag spanat in men näääää....alldeles fel planerat :-D
Som straff så tvingade jag honom att ställa upp på ett par dagens bilder ala man + att han fick handla lite bebiskläder på H&M och jag tyckte han skötte sig riktigt bra :-D

Min outfit idag:
Odd Molly quick tip tunic och kofta från Gina Tricot.

Försöker bli något klokare....
en liten fläta i håret idag


Makens val till bebisen


































jeans från G-Star Raw


Skor Dockers, Nilsons shoes, 599 kr

Bälte Tiger of Sweden




















































































Ha en fin kväll!

9 kommentarer:

  1. Vad fina kläder han valt ut! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så söta babykläder till Vincent. Och du är som vanligt superfin. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Fikusvarning på hans jeans... för höga och på tok för tighta... så jävla fikusvarning..... blä

    SvaraRadera
  4. Ja smaken e som baken. Själv tycker jag att de är grymt snygga på och hatar breda jeans och skulle inte vilja att han går klädd som en tonåring eller 25 åring med häng i röven eller typ som visar kallingarna.
    Vill man ha baggy jeans eller slimfit, höga eller låga, slitna eller icke slitna?....ja det finns ju enormt mycket olika modeller på jeans och som tur e så ser inte alla likadana ut :-)

    Maria

    SvaraRadera
  5. Håller med Maria, jeansen är ursnygga! Finns inget fulare än jeans med Gällivare häng, eller breda Hiphop jeans så man kan se kalsongerna och halva ändan. Kram mamma/svärmor

    SvaraRadera
  6. Men gud vilken löjlig kommentar... tycker byxorna sitter jättesnyggt.
    Just ordet fikusvarning fasna, måste nog säga till några bekanta att dom klär sig helt hel isf;).. måste man vara fikus för att ha ett par tajta jeans med lite högre midja ???? hahaha.:)

    SvaraRadera
  7. Haha ja eller hur, och när man är 1,91 lång med megalånga tränade ben så är det just sådana jeans som passar bäst tycker jag :-)
    Finns heller inte mycket att välja på när man har den längden på ben.
    Spelar ingen roll vilken affär han går in i för de längsta de brukar ha slutar ändå ovanför ankeln :-D
    kram

    SvaraRadera
  8. Skulle just skriva: Vilka snygga jeans till maken. Och så såg jag kommentaren från anonym. Tur inte alla har samma smak! Häng och vida jeans är det osexigaste jag vet på en man! Ska genast sända sambon till G-star! Han har också långa smala ben, så det borde bli bra!

    Söt dagens på dig också, du är jättefin i den färgen!

    Kram kram

    SvaraRadera