onsdag 18 april 2012

Dagens outfit.....

....fick bli Odd Molly Roberta blackgoat cardigan, linne Lindex, jeans Vero Moda, gammal sjal från Lindex och stövlar Primeboots.




































































Har äntligen kommit i ett par gamla jeans så det gladde mig rejält :-)
Bara 6 kg kvar av 18 att gå ner och jag har inte ens börja träna!

Idag ska jag till BVC och väga min prins igen och har jag krafter och ork och han vill sova lite efter det så ska jag ta fram mina scrapbooking saker och gå loss riktigt ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Härligt att du kommer i dina gamla jeans igen :) jag tror du kommer gå ner alla kilorna innan du börjar träna igen :) när du väl kommer igång med peromenaderna ordntligt utan känner något så kommer det gå undan :D kram

    SvaraRadera