söndag 29 april 2012

Finaste blått och bilder från gårdagen

Hej på er!
Hoppas er helg har varit lika bra som min(ja, ja... lite mer sömn hade dock inte skadat)
Helgen lider ju mot sitt slut men maken är ledig imorgon också så vi ska köra och handla dammväxter och lite fiskar.

Gillar ni blått? Blått tycker jag är en härlig färg och dessa är mina favoriter just nu......

Allt från Bubbleroom.se 



Passade på att göra en blå makeup som jag aldrig gör annars just för att jag har blå ögon och de försvinner lite då men va sjutton....man måste ju testa :-D

















Färgerna jag använt är från Coastal Scents som just nu har 35 % rabatt på paletterna som är suveränt bra.
http://www.coastalscents.com/






















Och så lite bilder från gårdagen med grilltajm, vovvebus och kompiskul!

kyckling med hemmagjord rub, risotto, sparris och vitlöksbröd
 Finn ett fel haha
 
Ha det så bra ikväll!

 


















5 kommentarer:

  1. Felet måste ju absolut vara att du inte får dricka den där ölen, för allt det andra är perfekt =)
    Tiden går fort; snart får du också.

    SvaraRadera
  2. Haha ja det var ju nästan rätt ;-)

    SvaraRadera
  3. Den e skit god..men gurkan hoppar jag nog ;-) Lime sitter finare :-)

    SvaraRadera
  4. Inte många fel här inte - och du är jättesnygg i blå ögonskugga (också) - men den där inlagda gurkan är kanske inte en helt bra ersättare till lime!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hehe nä den där gurkan är ett typiskt påhitt av min make suck :-D
    kram

    SvaraRadera