måndag 9 april 2012

Provat lite plagg idag

Hallå!

Påsken lider mot sitt slut och vi har haft en jättebra påsk trots att vi är jättetrötta av våra sömnlösa nätter.

Idag var vi och kollade på ny bil eftersom jag redan har fått spel på den vi har med kombination barnvagn, dvs det FUNKAR INTE! :-/
På vägen hem svängde vi inom Kids & Friend i Staffanstorp där de har så mycket fina plagg från bla Odd Molly, Chillnorway, By timo, Branting, Tommy Hilfiger mm.
Fick äntligen testat de plagg som jag velat testa länge men inte kunnat pga graviditeten och det är dessa plaggen:

Först ut är en stor favoritTwist Cosi babydoll victorian stl S By Ti Mo. Jätteskön!!





Odd Molly Ta da long dress stl 1 som jag avbokade från Deepfling. Jätteskön och jag som trodde den skulle vara för liten!

Odd Molly good s/s dress stl 1 som jag vill ha i vitt. Lite tajt över ändan men den ska bort snart




Fina Chillnorway Portobello skirt stl M. Ganska strechig modell.

Samma i annan färg och i stl S som är lite liten till mig just nu men passar absolut en som har S i normala fall

Chillnorway bluebird pant, stl S som är ganska strechiga upptill och jättesmå nere vid vaden

Chillnorway Macy organic tunic , stl S som är liiite tajt till min ända än så länge



































Köpte inte något idag men väntar på en annan klänning från Chillnorway som jag hoppas kommer i veckan :-)

Nu ska jag klämma i mig en bit tårta och kolla Bonde söker fru och 30 grader i februari.

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Använder du någon gördel eller nåt som håller in magen nu efter graviditet, ska köpa mig något snart, ska ha barn om några få veckor så jag leder tips.
    Du är verkligen snygg för att nyss fått barn
    /Monica

    SvaraRadera
  2. Hej Monica!
    Jag har en gördel som jag köpte på Lindex :-)
    http://www.lindex.com/se/underklaeder/oevrigt/shaping/6016481/Goerdel/?styleId=1490594
    Jätteskönt särskilt efter kejsarsnitt och rekommenderas verkligen!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Men jisses kvinna här åker man till Egypten 2 veckor och du hinner bli smal som du aldrig ens fött barn =)
    Det gick undan!
    Slå du till på den där du avbokade hos Deepfling tycker jag.

    Och lille sötnöten vad han hann växa.

    SvaraRadera
  4. Haha jag fuskar lite med gördel :-D
    Ja mammam tyckte också att den var fin men maken tyckte jag såg tantig ut i den hmmmm.
    Gillar själv den så maken får nog inte sin vilja fram denna gången.
    kram!

    SvaraRadera