tisdag 1 maj 2012

Bloppis!!

Hej alla underbara människor!
Nu tänkte jag ha en liten bloppis här :-) Blir inte så många plagg som jag hann med denna gången men det kommer fler bloppisar längre fram.
Vill ni köpa något så mailar ni mig på hoffsan@bredband.net
Porto tillkommer och ni får själv välja om ni vill ha det skickat med rek. post eller vanligt. Jag ansvarar inte för om något kommer bort på posten.
Alla plaggen är i mycket fint skick och tagsen följer med till Mollyplaggen.

svart skinnjacka från Only, stl S
200 kr. Luvan är avtagbar.


Odd Molly Hookup sleeved tunic, stl 2,
700 kr SÅLD

























Kofta Bondelid, stl S, 500 kr, UTE PÅ TRADERA!























Ombloggad klänning från Brooker, stl 36, strechig kvalitet med 3 %
elastan och 97 % bomull, 100 kr. SÅLD!





Klänning från Saint Tropez, stl xs med satinfoder och tyll undertill.
Dragkedja baktill. Smala reglerbara axelband 100 kr, SÅLD





Brun Vårkappa från Lindex stl 36,
150 kr


Odd Molly Suiteheart minidress stl 1, almost black,
350 kr. 



Odd Molly Lacie tank stl 1,
300 kr, färg military




























Jag kollar mailen lite senare idag och om ni är flera stycken som är intresserade av samma plagg så blir det den som mailat först som får köpa det.

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. TROR DU ATT NÅGOT PASSAR MIG
    SVÄRMOR

    SvaraRadera
  2. Hihi vågar jag svara på det haha

    SvaraRadera
  3. ja det vågar du jag bara skoja med dig
    kram

    SvaraRadera