torsdag 24 maj 2012

Dags för ny hårfärg

Godkväll!
Hur har ni haft det i värmen idag?
Tänkte jag skulle färga håret lite brunrött.
Utväxten är inte att leka med just nu och jag har kommit på(för typ 10 gången nu) att jag nog trivs bäst i mörkt hår.
Men innan dess så ska jag avnjuta en hallon/blåbär och björnbärs smoothie med chili och kakao krydda på toppen.
Blir såklart ute på terassen nu när det är så underbart väder.



Imorgonbitti bär det av till mitt andra hem för ct röntgen igen av foten suck.
Känns som om det aldrig tar slut :-(

 

2 kommentarer:

  1. Det är gött i värmen och jag firar nytt jobb =)
    Jag trivs också bäst som brunett och just nu har jag lite kopparrött i det.

    Trist med din fot. Håller tummarna för att den blir bättre. Finns en ovanligt duktig ortoped i Hässleholm om du behöver en second opinion

    SvaraRadera
  2. Åhh så roligt!
    Håret blev väääääldigt rött så jag färgade om det:-)
    Jag är i Malmö just nu hos en annan läkare för en sk second opinion.

    SvaraRadera