måndag 21 maj 2012

Kvällen i all enkelhet....

....Fallskärmssport och mys med familjen resten av kvällen kommer det att bli här :-)
Skulle planterat perenner ute i rabatterna men jag pallar helt enkelt inte idag.

Har beställt en massa grejor från kakburken.se idag.
Har fått för mig att jag ska göra doptårtorna själv till 40 pers hur jag nu ska lyckas med det eftersom jag har en del krav på utseende och smak och jag är inte den bästa på att dekorera tårtor.
Det lutar mot en hallonmousse och daimganache tårta täckt med vaniljsmörkräm o sugarpaste.
Eller mjölkchoklad och passionfruktsmousse på chokladbottnar.
Vad tror ni blir godast??

kram
Maria

4 kommentarer:

  1. Ååå båda lät ju sååå goda. Klart du fixar det:)

    Söt han är lillkillen. Det ska börjas i tid :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vincent, du bara för läcker. Kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  3. Nämen så sött!! :)
    Blir nog bra med tårtan, sådana cupcakes som du visat, så ska detta nog inte vara ett problem. Ha en alldeles underbar kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Han ser onekligen lite intresserad ut Vincent =)
    Sötnöt!

    SvaraRadera